loading...
انیمه برای تو
WELCOME TO FLAG COUNTER!
free counters 
لوسین بازدید : 281 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

Dusk Maiden of Amnesia

یکی دیگر از بهترین های سال 2012 



 

Episodes: 12

Status: Ongoing

Aired: April 09, 2012

Producers: Silver Link

Genres: Horror  Mystery • Romance • School • Shounen • Supernatural


Allenanime Thoughts
Genres: Mystery, Horror, Romance, School, Shounen, Supernatural

یکی نیست بگه اخه چرا فقط 12 قسمت قراره پخش بشه از این انیمه .. روند داستان و بازگویی داستان در قسمت اول بسیار عالی بود .. طوری که نمونه اون رو در انیمه دیگه ای نمی بینید .. این باعث شده که ما قسمت اول انیمه رو به دو قسمت تقسیم کنیم .. چرا که شما در قسمت اول انیمه که 8 دقیقه اول انیمه هست .. دختری مو طلایی به نام Okonogi رو می بینید که در اتاق مدرسه ای متروک در حال یاداشت برداری از اتفاقات مرموزی که در اون مدرسه افتاده هست .. البته این کار رو با صدای بلند میکنه و با خودش صحبت میکنه .. اون هم البته درباره روح .. خیلی باید جرات داشته باشی توی یه مدرسه متروک تنها بشینی و درباره اتفاقات مرموزی که در این مدرسه افتاده یاداشت برداری کنی البته این رو هم اضافه کنم جلوی جایی که Okonogi نشسته یه در هست که روش نوشته اگر این در رو باز کنید طلسم میشید .. برای یه دختر واقعا خوبه .. من که جرات نمیکنم بی شوخی میگم lol .. در همین بین که Okonogi در حال یاداشت برداری و حرف زدن با خودش هست اتفاقات بسیار جالبی دور و اطراف اون میوفته که ما به خوبی متوجه اون میشیم ولی Okonogi به نظر دختری کاملا نابینا به حساب میاد .. یا کاملا خنگ یا نه کاملا غرق در افکار خودش .. نمیدونم هر چی که هست واقعا بی ملاحضه رفتار میکنه .. طوری که روحی که در اون اتاق هست خسته میشه که چطوری باید به این دختر فهموند که هی .. الو .. من اینجام .. یه روح تو این اتاق هست .. جون هر کسی که دوست داری متوجه شو .. 8 دقیقه اول انیمه شما متوجه میشید که Okonogi در اون اتاق تنها نیست .. چرا که لیوان حرکت میکنه .. عروسک رو میز روی هوا معلق هست .. و کاغذ ها در حال ورق خوردن بین زمین و هوا هستن .. ولی خوب همه اینا اتفاق میوفته ولی Okonogi متوجه ای موضوع نمیشه که یه روح تو اتاق هست ... تا اینکه شما قسمت دوم انیمه رو دارید .. دوباره انیمه از همون دقیقه اول دوباره شروع میشه ولی این بار با 8 دقیقه اول فرق داره چون این بار روح به ماجرا اضافه شده و شما روح رو در اتاق می بینید .. و این باعث میشه که قسمت دو واقعا براتون جالب و بامزه باشه .. وقتی که من میگم روح همه به فکر موجودی ترسناک میوفتن .. ولی روح این انیمه اتفاقا خیلی زیباست .. اسم روح زیبای ما Yuuko است .. با چشمانی قرمز و موهایی بلند .. حرکاتی بسیار بامزه و خنده دار انجام میده که من عکس اونها رو براتون میذارم .. حتما ببینید چون من خودم کم مونده بود دستم رو دراز کنم لوپش رو بکشم @_@ .. (من اون گربه نیستم .. من کسی رو لیس نمیزنم .. چه برسه به Yuuko )

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 910
  • بازدید ماه : 3,070
  • بازدید سال : 21,093
  • بازدید کلی : 373,887