loading...
انیمه برای تو
WELCOME TO FLAG COUNTER!
free counters 
لوسین بازدید : 204 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)




Allenanime Thoughts
Genres: Comedy, Drama, Romance, School, Shounen, Slice of Life


Moewww وقتی گربه ای میاد نزدیک پای شما و خور خور میکنه و خودش رو میماله به پاهای شما کمتر کسی هست که خوشش نیاد .. من دیوانه گربه هستم تا حالا چند تا گربه داشتم ولی به دلایلی الان گربه ای ندارم ( چه بد) .. موجود بسیار دوست داشتنی هست .. گربه ها تو این انیمه مثل شخصیت های انیمه ما میمونن .. البته تا حدی ^_^ .. انیمه دوست داشتنی که واقعا همه ما رو شاد کردن دوباره برگشتن .. با اتفاقات و داستان های جدید یک فصل دیگه با هم خواهیم بود .. این سری ادامه سری قبل هست و باید بگم هیچ فرقی از لحاظ موسیقی و گرافیک و Art با نسخه قبلی نداره .. فقط میشه گفت ادامه داستان رو شما دارید بدون کمترین تغییراتی .. شاید به جز گربه ها که بیشتر نمایش میدن lol .. فکر کنم کارگردان با این کار میخواسته حس زیبایی و دوست داشتنی بودن این گربه ها رو به انیمه هم منتقل کنه که باید بگم تا حدی در این کار موفق بوده .. وقتی Shun در حمام بود و بقیه ادای اون رو در می اوردن واقعا جالب و خنده دار بود .. من تو این فکر بودم اگر ژاپن سربازی داشت Shun میخواست چی کار کنه LOL .. اینکه شب همه ریختن خونه Kaname .. خیلی بامزه بود .. حرف هایی که بین این چند تا پسر زده میشد از همه این ها بامزه تر و وقتی به اوج خودش میرسید که مادر Kaname این حرف ها رو جدی و یا قبول میکرد .. جدی میگم خیلی خنده دار و بامزه بود بعد از غذا خوردن .. تصمیم بر این که خونه Kaname شب رو هم بمونن دیگه به قول خودمون END بچه پرو بودن بود .. ولی خوب از اونجایی که اینا همه از بچگی با هم بودن و مثل برادر های جدا نشدنی هستن زیاد هم عجیب نبود .. منم این طوری بودم وقتی شام خورده بودیم همه میخواستن برن من میپریدم بغل خاله و به مادر میگفتم .. مادر شماها برید من همین جا میخوابم البته این ماله موقعی بود که من بچه بودم hehe چه ربطی داشت میدونم ؟! .. من به شخصه از انیمه های Slice of Life واقعا لذت میبرم , چون اکثرا داستان های زیبا و بامزه ای دارن و شما از روند داستان لذت میبرید .. اگر با من موافق هستید پس سری انیمه Kimi to Boku یک انتخاب خوب برای شما هست و اگر دختر باشید دیگه اصلا فکر دربارش نکنید عاشق این انیمه خواهید شد .. ^_^ ممنون . 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 513
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 930
  • بازدید سال : 18,953
  • بازدید کلی : 371,747